fredag den 26. august 2011

So this is goodbye

Jeg har besluttet at stoppe med at blogge. Godt nok er jeg selvfed og prætentiøs (ellers var jeg jo aldrig startet) men åbenbart ikke helt nok. For det er sgu for unaturligt for mig at prøve at tage mig selv så seriøst og skrive om alt muligt ligegyldigt et sted hvor alle kan se det. Ikke fordi at jeg ikke er så selvtilstrækkelig at jeg ikke synes at jeg er spændende nok. Det er bare for mærkeligt. Jeg savnede at skrive og tage billeder og det har jeg så fået gjort. Men nu starter jeg jo studie og skal nok få lov til at skrive en masse der. Så jeg stopper mens legen er god og inden at jeg bliver alt for flov over mig selv. Paradoksalt nok brød jeg mig mindre og mindre om det hele jo flere læsere jeg fik (ikke fordi der nogensinde har været mange). Er sgu lidt pinlig berørt over at jeg overhovedet har gjort det her. Men nu ved jeg da i det mindste at det bare ikke er mig.
Hej hej :)

1 kommentar:

  1. Er jeg ked af at høre. Tror du ikke det bliver nemmere med tiden? Du skriver godt.

    SvarSlet